2009-10-08

Sykväll

Nu kvinnor världen över(ja män också om de är intresserade) är det dags att damma av symaskinerna. Tänkte få till en liten sy- och inspirations-kväll. Tanken är att man tar med ngt som man vill få gjort tex nya köksgardiner och behöver man lite hjälp på traven kanske jag kan stå till tjänst med detta, annars är det mest för att det är trevligare att göra saker tillsammans. Har man inget "projekt" är man välkommen med och umgås, jag tänker att jag tar med mig lite tyger så om man vill beställa ngn kläd eller väska så går det också bra. Finns det ngt intresse för detta? Jag föreslår onsdagen den 28 oktober ca kl 19.00. Vore kul med lite respons. Maila gärna asathorner@yahoo.se eller skriv ett inlägg.

1 kommentar:

  1. Vilken fantastiskt bra idé!!!

    (då jag har tenta dagen efter, så kommer jag gärna nästa gång du ordnar en sån här kväll)

    Kram
    Sofia

    SvaraRadera