2010-09-21


Vilka dagar! Har blivit proppad med mat, information, pepptalk,
underbara människor och framåtanda. Kan just nu inte fatta hur jag klarat av att driva mitt företag tidigare utan att ha ett tydligt mål! (Nu kom det en katt o lade sig i knät, för övrigt den enda som visat att hon tycker det var trevligt att jag kommit hem :))


Vi bodde som sagt på Vadstena Klosterhotell. Vilken miljö! Väldigt vackra byggnader och omgivning. På dagarna har vi gått igenom målbilder, marknadsanlyser och balansräkningar. Kvällarna har spenderats bland nya vänner och med god mat.
Närmast i tiden är det modevisning som hägrar och det är för den symaskinen nu går varm. Vi har på Saga teatern(där visningen ska vara) och tittade igår och mina små modeller var också med. Det blir nog bra, mycket olika band som ska spela och så är det kläder, kläder och åter kläder. Både nydesignade och remade. Bilden visar lite av tyget jag håller på med, kan ju inte visa helt färdigt resultat för då är det ju ingen spänning kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar