2010-01-13

Nya ideér idag igen

Ni som känner mig lite vet att ideér inte är mitt stora problem, de sprutar ur öronen på mig. Så till dagens genialiska.
Jag går ju en hel del på loppisar. Man hittar både det ena och andra. En del behöver man men man kan ju inte köpa allt för då skulle det bli totalt proppat i skåp och lådor. Men det finns så mycket som man kan tänka sig att ni kära vänner kan tänkas behöva. Så idag har det startats en liten loppiswebbshopp här på manomade!
Jag handlar in guldkornen och du behöver bara titta in på bloggen lite nu och då och kolla vad jag hittat. Maila om det du är intresserad av. Det första mail jag får får också köpa varan. Ska försöka uppdatera så snart jag kan om/när jag sålt ngt så ni inte behöver få svar att sakerna ni tittat på är sålda. Pengar betalas in på mitt Bankgiro och så kan jag skicka eller du kan hämta grejerna. Är det så att du letar efter ngt särskillt kan du ju också höra av dig så kan jag hålla ögonen öppna när jag är ute och spanar på stan´s loppisar.


Ni som läst Richard Scarry`s böcker förut vet hur underbara de är, och ni andra har möjligheten att upptäcka en av de fantastiska böckerna nu.Som ny 45:-

Lyft på flikarna och lär dig allt om flygplatsen. Lite läst men otroligt fin 25:-

Perfekta boken om alla fordon. Vi ha nästan läst sönder en likada´n. Ser oanvänd ut. 30:-

Lika fin pekbok om dinosarier. 30:-
Urgullig pussel i liten "bokbox". 208 bitar. Mycket fin skick. 50:-
Nu kan vi alla hjälpas åt att konsumera lite mindre nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar