2011-05-26

Ugglor i mossen.

Hej igen alla glada vänner. Det var verkligen ett tag sedan jag tog mig tid att sitt ner och skriva lite. Måste säga att det känns mycket härligare att passa på att vara ute. Gräva syrener, olja trall mm
Nu åter till arbetsrelaterade frågor.

Det ser verligen ut som att lokalen kommer bli vår. Ska skriva på kontrakt nästa vecka och efter det kommer det firas kan jag säga! Enda lite tråkiga är att vi inte kan komma in i lokalen innan sista september och sen har vi en hel del renoveringsarbete att göra. Men det är ju små problem i det stora hela.
Fick lite fina tygprover idag som ni måste få ta del av. Ge gärna synpunkter, om det är ngt ni kan tänkas vara intresserade av och vilket i så fall, så vi vet vad våra blivande kunder vill ha...
Röda apor på rosa trikå.

Bruna apor på oreange/gul trikå(är lite oreangare än vad det ser ut som på bilden)

Bruna ugglor på turkos/blå trikå.

Bruna ugglor på röd trikå.

Och så dessa små håriga exemplar. Full rulle är det minsta man kan säga att det är nu. Klättrar i byxben, tar sig upp i soffan, slickas, bits och rifs. Men ohhh så mysigt. Det skulle vara alla kattvänners rättighet att få ha kattungar ngn gång i livet. Har en liten favorit som kommer skuttande när man kommer, klättrar upp i byxorna och vill vara nära. Svårt att slå i gosighet!









Hej igen alla glada vänner. Det var verkligen länge sedan jag satte mig och skrev lite. Det är ju så härligt ute just nu så jag måste säga att jag prioriterar alla stunder jag kan att få hålla mig utomhus. Idag har jag oljat trall och förra helgen grävdes det syrener. Älskar verkligen vår och sommar.











Nu åter till lite arbetsrelaterade frågor.











Lokalen ser verkligen ut att bli vår....vågar knappast tro att det är sant. Det enda negetiva med detta är att vi inte kan komma in innan den sista september. Lite senare än vad vi tänkt oss men men det är det värt i det långa loppet.











Fick lite härliga prover som jag måste få visa er.

1 kommentar:

  1. Fina tyger och supersöta kattungar :)

    hälsningar Anneli från förra vårens 40årsfest, ps krokraden jag köpte av er passar jättefint i lilltjejens rum DS

    SvaraRadera