2009-09-06

Då var jag igång!

Inte för att världen inte skulle klara sig utan en blogg från mig men jag hoppas kunna få visa lite av vad jag sitter och pular med i min källare(och ska jag vara ärlig, vid köksbordet till min mans stora förtret).

För er som inte känner mig är jag möbelrenoveraren som när det var lite ont om jobb för ngt år sedan började jaga retrotyger. De är ju bara så underbara!
Det blev lite små väskor,
det blev ett märke-MÅNO,
det blev större väskor,
och barnkläder osv osv.
Ibland kan det vara lite svårt att få ut sina alster till den breda massan och därför började jag en mörk kväll denna blogg.

Hoppas vi får roligt både ni och jag :)

4 kommentarer:

  1. Vad kul, äntligen har jag en blogg av värde att följa!

    SvaraRadera
  2. Den utdelade "sponsorväskan" har redan väckt uppmärksamhet på Albins förskola, där fröken var mycket intresserad och imponerad! Kul! Jag gör reklam så gott det går :-)

    Roligt med en blogg! Ska vi genast lägga in som favorit...

    SvaraRadera
  3. Roligt att följa din blogg, Åsa!
    kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Ååh vad kul för oss Måno-beroende att ha en blogg att följa!

    Kram

    SvaraRadera