2010-02-02

Inspirationskväll !

Tänkte få till en liten myskväll med tyger, mönster, garner, fika och trevliga människor, du och dina vänner alltså!
Jag hänger upp vårkollektionen av barnkläder och väskor som går att köpa direkt eller beställa av de tyger jag har. Ta gärna med egna avlagda kläder och tyger så kan jag sy ngt du önskar...
Det kommer även finnas utrymme för egna projekt så ta med symaksinen och det som behöver lagas eller om du har ngr andra projekt, jag hjälper gärna till om det behövs.
För er som inte känner att ngt av dessa saker tilltalar er kommer det serveras lite kvällsfika :)
Torsdagen den 11/2 från kl 17.30 och framåt, det är bara att droppa in när det passar. Prata gärna runt med vänner och bekanta! Ni kanske kan maila, messa eller liknande om hur många ni är som kommer så jag vet hur mycket jag ska baka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar