2010-10-12

Kristallnatten...

Nej den får jag inte jämföra med! Det var natten till fredag som jag fick tokrycket, världen började snurra trots att jag låt i sängen, fick upp och kräkas ett par tre gånger och sedan dess har det gungat på. Igår var jag i alla fall på vårdcentralen och fick en diagnos, kristallsjuka. Doktorskan trodde det kunde bero på monotont arbete. Satt ju och slipade ytterdörr förra veckan och då satt jag med huvudet i nedböjt läge ganska länge så det kanske kan vara det som utlöste det. Tyvärr verkar det inte vara lika lätt att bli av med... Känner mig så trött av att huvudet liksom inte vill följa med. Det är nu man önskar man kunde ringa och sjukskriva sig ett par dagar och de sa att det tar vi hand om, gå och lägg dig du så tar ngn annan hand om ditt jobb :) Man är aldrig nöjd eller hur? Tar små etapper i taget. Slipar lite, ligger lite, ligger lite till och så kanske lite datorjobb. Sitter och försöker få till en webbutik till MÅNO grejerna. Det är verkligen inte min grej. Får liksom inte till layauten som jag vill. Men nu, åter till brottsplatsen-ytterdörren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar