2010-06-09

Goa människor


Vilken härlig dag! Sista dagen innan sommarlovet för mig och barnen, eller för barnen i alla fall för jag har visst lite jobb som inte är klart och så kanske det kan bli en eller annan väska...
Missade att ta kort på de två härliga bord jag jobbar med just nu. De ska slipas och lackas och kommer bli guldbra, har så sköna former båda två. Lova att ni håller utkik efter roliga bord på alla loppisar i sommar. Bara skivan är hyfsat hel kan de bli underbara om man byter lack. Det finns så många fina gamla bord, roliga former med fina fannér.
Jag har haft besök av två underbara kvinnor. Båda med många och bra idéer. Får se om jag kan få den äran att visa lite vad de gör så småningom. Man blir så inspirerad av att träffa andra. Dels får man lite feedback på det man själv gör men det är även så kul att se vad de gör och disskutera nya idéer.
Sen ska vi ju hämta lilla kissen idag! Spännande värre, har drömt om detta i olika tappningar den senaste veckan. I natt var det inte en katt vi skulle hämta utan 5 kaniner...
Här ser ni för övrigt beställd klänning och väska.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar