2010-06-03

Nu får jag tacka för er inspiration eller en viss(du vet vem du är!). Denna fantastiska idé att jag borde hänga upp det jag har ligande i form av kläder och väskor. Det har haft en tendens att bli liggande i små högar om det inte är beställda saker och då är det ju inte en levande själ som ser dom. Här har jag mitt egna lilla showroom, eller "showhall" , det är nämligen i vårt trapphus så nu kan alla som har vägarna förbi se allt fint jag gör :) Kom förbi och kolla vet´ja.

Och så var det dagens väskor i gröngräset.
SÅLD!
Pimpad med virkade blommor. Funderar på att ha en kollektion "den blomstertid nu kommer" med blommor på allt, vad tror ni om det?

Varför har inte denna vänt sig?
Nu bär det av ut i solen för att fortsätta med vårt staket...har samlat kraft länge nog nu...ca 2-3 månader tror jag det är.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar