2010-12-15

Julpysseltävling

Det här med tävling var så roligt att jag har bestämt mig för att det gör vi om, redan idag...
Nu har vi kommit igång så smått med butiken.
Vi syr, virkar, målar och lägger ut. Men vi har ju inte an aning om vad ni tycker att vi ska göra egentligen.
Såå...kan ni inte tänka till lite vad ni skulle vilja kunna handla hos oss. Vad saknar ni eller vad skulle vi kunna ändra på? Mer barnkläder? Ì vilka storlekar i så fall? Inredning? Ni kanske har sett ngt i en tidning eller i ngn butik som ni vill ha på ert eget sätt? Jag har några fantastiska människor omkring mig som med jämna mellanrum kommer med små urklipp och länkar till sidor där det finns saker de vill att jag ska göra på deras sätt. Det är ju det absolut bästa, att veta när man sitter och syr att det är ngn som vill ha det man gör.
För att avsluta detta lite smidigt.

Maila, asathorner@yahoo.se, kommentera här eller på facebook vad ni skulle vilja se i butiken så är ni med i utlottning av lite julpynt, nämligen dessa mysiga stoppade hjärtan.
Fråga även gärna nära och kära så sprider vi tankarna längre. Ni som vill vara med och tävla svara senast söndag kväll så ni hinner få priset innan jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar