2011-02-16

En liten provdocka i mänsklig gestalt sökes!

Jag är så ofokuserad så jag kan lika gärna göra ett litet inlägg här som att irra runt med penseln på vinden, det blir liksom inget gjort i alla fall. Planet lyfter nämligen imorgon mot varmare breddgrader och trots att jag inte känner mig nervös är jag nog lite svårinställd på rätt mål. Med andra ord kommer det bli lite tyst här ett tag men jag återkommer med ny energi jag lovar!
Här har vi det senaste syprojektet som är av lite annorlunda karaktär. Jag söker nämligen en bärare och testare av dessa byxor. De är till en 4 åring men kan säkert bäras av en 3 1/2 åring också. Syrran och jag funderar nämligen på att sälja mönster på dessa och andra barnkläder från ett danskt företag och nu har jag provsytt ett mönster för att se hur det funkar. Med andra ord kommer det ju kunna gå att beställa byxor av denna typ men annars är snarare tanken att ni ska sy dom själva, men igen en liten provdocka i mänsklig gestalt sökes!
De är här sydda av ett par gamla jeans och ett lakan till foder. Knappar har jag inte lyckats få dit än men det tar vi när jag har en modell...
Jag är så ofokuserad så jag kan lika gärna göra ett litet inlägg här som att irra runt med penseln på vinden, det blir liksom inget gjort i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar