2011-02-01

"Spackla kan du ju, det blir inget problem"

Har kommit på att det kommer påverka min figur att renovera vindslägeneheten...för att få ta en paus måste det finnas en anledning...äta...kanske får ta och tänka igenom detta.
Har förutom att måla, måla och åter måla idag tagit mig iväg för att proviantera lite kakel, mer färg och diverse. Fick ett så skönt motagande på Beijers. Frågade lite hur jag skulle göra innan jag satte upp kaklet i köket eftersom det sitter en del fix kvar där. Kanske ska tillägga att jag står i full målarmundering(dvs vita hängselbyxor med ett antal lager färg på). Då säger han: - Men annars kan du ju bredspackla. Det kan ju du.
Måste ta mig en funderare, vi har aldrig setts förut. Han vet inte vem jag är men har utgår ifrån att spackla det kan jag. Man tackar. Inser sen att han tror antagligen jag är målare pga min klädsel. Ja det värmde i alla fall och självförtroendet steg lite, så bredspackla ska vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar