2011-03-16

Tygfarbrorn

Idag har tygfarbrorn varit här. Helt otroligt vad mycket roligt/fint det finns. Han kom med tre stora resväskor fulla med prover, och så ska jag och syrran lyckas välja mellan allt detta. Till råga på allt var inte syrran med och kollade utan jag fottade allt jag gillade och så får vi se vad jag minns när vi kollar tillsammans senare. Så otroligt svårt att veta vad folk vill ha! Det mesta skulle man ju kunna tänka sig att köpa bara för att ha en massa och välja på men jag vet inte om plånboken tillåter det riktigt. Här på bild ett fantastiskt mjukt tyg som vi nog bara MÅSTE HA.



Lilleman sover för övrigt igen. Han verkar ganksa okej annars, lite gnälligt och inte riktigt sugen på att göra ngt men inte hög feber eller så. Men så la vi oss för att läsa lite, telefonen ringer och jag lägger mig i sängen bredvid och pratar och så helt plötsligt sover han....då är nog inte allt riktigt som det ska va? Det är bara så svårt att veta när ungen är frisk när det inte märks för övrigt att han är sjuk...

1 kommentar:

  1. Hej! Dethär tyget är jättefint!! Vi skulle behöva sy några nya soffkuddar åt vår IKEA-soffa, för kaninerna gnagde så på de gamla, när de var små. Har du de här fina färgerna hos dig, tro? Kunde man beställa några kuddfordral av dig, kanske? Vår symaskin är jättetrasig! (Jag skyller på det...)Många hälsningar, Maria

    SvaraRadera