2011-04-05

Mask krig

Då börjar livet återgå till det mer "normala" igen. Lägenheten på vinden är överlämnad med varm hand till de nya hyresgästerna med en förhoppning om att de ska trivas riktigt bra. Har suttit några timmar vid symaskinen både idag och igår för att komma ifatt med den senaste väskbeställningen. Riktigt roligt att sy igen när det var så länge sedan. Annars oroar jag mig mest för min lilla kisse som blir större och större om magen. Inte vara på grund av kattungar visar det sig utan det bor lite små maskar där inne också. FY USCH OCH BLÄ! Hur får man i din katt maskmedel? Testade med flytande i en spruta, gick sådär kan man minst sagt säga. Jag ser ut som jag råkat ut för en vampyr med flera stickhål på hals och händer. Fick tillslut det bästa tipset fina vänninan igår i alla fall. En sorts pasta som man kan styka på tassarna och renliga som de små liven är slickar då lydigt av sig. Funkar kanon! Nu åter till symaskin och lite fåtöljklädnad senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar