2010-03-02

Kapsåg, eller heter det fogsvans?


Kapat benen har vi gjort på detta Myrorna fynd i alla fall.
Det ska bli(eller har faktiskt redan blivit)ett nytt "målarbord" till N.
Kan säga att O:s kompis som var med hem för första gången just denna dag gjorde stora ögon när mamman i huset släpar in ett köksbord i hallen och börjar såga av benen. Mina egna barn är ju ganska vana vid dessa typer av övningar.
Jag har gått och funderat ett tag på detta med ett bord till N:s rum. O har ett legobyggarbord som jag byggt av plywood med det blir ju inte så stadigt så när idén om ett stympat köksbord dök upp kändes det helt rätt. Vilket det också var eftersom det på detta bord inte bara målas utan även klättras, hoppas från osv. Kan verkligen rekommenderas! Inte särskillt många kronor på Myrorna heller, och så kunde jag fortsätta i min återanvändar filosofi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar