2010-03-11

Ta tillvara

Idag ska det kläs om 6 stolsdynor. Den befriade stolen från igår ska få ytterliggare ett lager vit lasyrolja. Får se om jag lyckas ta mig fram till symaskinen... den är inbäddad i lager av tyg, förstår inte var allt kommer ifrån? Ska jag lyckas sy av allt detta?
Har ni något ni skulle vilja ha skapat? Någon idé som inte blir av? Känner att jag har lite ont om idéer men inte skaparlust så vi kanske kan slå våra påsar ihop. Tänkte på det igår när jag även limmade en gammal pinnstol att det är ju inte det att det är så himla svårt att limma en stol. MEN det ska bli av, man ska ha platsen att göra det på och så lite kunskap kanske :) Det är roligt när folk tar tillvara även på de enkla sakern de har, typ pinnstolar och inte slänger dom bara för att det råkar vara lite rangliga!
Lite fler väskor blev det visst också igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar