2010-09-06

Auktionscafésuccé!

Bullarna tog nästan slut, kladdkakorna gick åt som smör i solsken och äpplekakorna är uppätna för länge sedan. Auktionscafét var helt enkelt en succé. Ja allt utom pannkakorna då....finns ngr stycken kvar i frysen om vi säger så. Men korven tog slut när bara halva dagen gått så vi fick åka och köpa mer. 620 korvar kokades, såldes och åts upp. Man var lite lagom mör på kvällen. Men vi är väldigt nöjda med oss själva, får se om jag lyckas få fram bilden på de tappra försäljarna som just nu är i min nya mobil. Har inte helt koll på hur jag ska få ut den i cyberrymden...

För övrigt är det lugna gatan här idag, lugnt från jobb i alla fall. Barnen är lediga båda idag och imorgon så vi sitter och tittar på tv så här efter att ha spelat igenom lagret av spel. Maken har beställt födelsedagslunch till sig och jobbarkompisarna så det är vad vi har framför oss.

Tacksam för lugna dagar. Jobbet finns nog kvar när jag orkar mig ner i källaren:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar