2010-09-14

SÄLJARE

Tänkte skriva att jag redan hunnit med ett hembesök och sytt en väska men så tittade jag på klockan och insåg att det var väl inte en så stor bedrift...
Har som sagt varit på hembesök hos en skadad soffa som fick benet limmat. Gick snabbt och smärtfritt, för mig i alla fall, soffan sa inget så det gick nog bra för den också.

Ska vidare sätt mig vid symaskinen för att producera lite mer till City Art Link.
Efter lunch ska jag få besök av en säljare från Eniro. Blir intressant att se vad han säger när jag framför mina funderingar på att inte stå kvar i telefonkatalogen. Vet ni vad det kostar att bara ha med sitt nummer som företagare...ca 4500:- + moms har jag för mig och då kostar nätet extra! Det är ju inte klokt. Han ringde igår och ville bestämma tid för att prata annonsering. Jag tog för givet att vi skulle ta det på telefon men att han ville bestämma en tid när jag inte var upptagen. Han avslutar det hela med att fråga om adressen han hade stämde...så han dyker väl upp här så småningom. Alltid lika roligt med försäljare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar