2010-09-27

Människor


Vad underbart det är med människor! Har just suttit(eller stått på träningsmaskinen faktiskt, så fick jag det sagt också:) ) och tittat på sommarpratarna. Magdalena Graaf, Tomas Sjödin, Paulo Roberto, Stiegs Sambo Eva och Annika Östberg. Vilka människoöden...och så är det med dom flesta man möter tycker jag. Alla har sina "historier", öden. Så otroligt intressant att få lära känna människor lite djupare. Helgen har tillbringats i Malmö och Köpenhamn. Även där med lite nyare bekantskaper så jag har njutit i fulla drag av att få höra mer och lära känna bättre. Som sagt, människor är sååååå intressanta. Det gav även inspiration. Som ngn i min närhet sa för inte så länge sedan. Det gäller att inspireras och "sno" så mycket man kan av andra. Sen kan man sätta sin personliga prägel men man måste inte alltid komma på nytt. Så är det alltså just nu i Fabrik MÅNO.

Aplikationer. Dessa svampar som sitter på en liten klänning i storlek till en ettåring skulle jag tro kommer från våra gamla soffkuddar. Fick förslag på att göra ngn sorts lite "bag" till tamponger och bindor. Det blev denna lilla påse. Får se om den funkar.



En av fröknarna på förskolan har även önskat en lite större variant på min lilla väska. Den behövde inte ha snörstängningen utan fick stängning med en slå med knapp.









Kom med era förslag på nya lösningar och produkter, alltid kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar