2010-09-08

MORD!


Och inte bara ett utan ca 120 st. Har ju både ätit och fiskat kräftor förut, har tom stått bredvid när mannen kokat men att själv stoppa i dom är att gå ett steg längre...Barnen stod nära och studerade om de rörde sig eller inte när de kom ner i vattnet. Det blir så otroligt påtagligt att man faktiskt äter andra varelser när man själv står och tar död på dom. Kan verkligen förstå vegeterianer, men är endå inte riktigt med så långt på tåget att jag är beredd att sluta äta kött och liknande. Måste endå säga att det känns bra att veta var maten kommer från. Jag har sett till att dom inte led mer än nödvändigt...intalar jag mig i alla fall. Man måste väl stå för att man är en mördare och kanibal, eller kanske inte riktigt kanibal men endå.
För övrigt första arbetsdagen denna vecka. Ska bli klar med soffkuddarna och förhoppningsvis hinner jag avsluta ngt mer jobb. Kanske ta mig ut och måla lite vita knutar på huset, får se var det slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar