2010-04-29


Ibland kan jag tro att jag har en lätt släng av manodepresivitet. Läser idag det jag skrev igår och känner inte alls igen mig. Kom att prata ekonomi igår kväll med min äkta hälft. Inser att
-nej det går inte särkillt bra rent ekonomiskt sett. Har sagt att jag skulle ge företaget ett år till för att se om det går att få bättre lönsamhet så den som lever får se. Det är ju trots allt så många andra värden med att jobba som jag gör men ibland kan man bli så trött. Jag tycker jag jobbar och jobbar men det blir inga pengar i slutänden. Då är det bra att läsa det jag skrev igår och tänka till.
För övrigt har jag tampats med denna fötölj idag :) Det var så att jag hade behövt lite extra armar för att både hålla i armstöd och skruva fast dom höll på att knäcka mig men det gick tillslut. Har lärt mig att går det bara inte tar man en kopp kaffe, andas lite lugnt och så försöker man igen. Tänker att jag måste väl lära mig nå´t på detta, tålamod och envishet inte minst...nu är den i alla fall klar.

1 kommentar: