2010-04-27

Skomakarens barn




Äntligen har det hänt! Vi har fått upp ett draperi till sovrummet. Det innebär alltså att man kan få lite privatliv när man vill gå och lägga sig innan alla andra. Vet inte om det är mina armar som sticker upp, känner nämligen igen mig i situationen med min mor, fast hon brukade nysta upp först, jag behövde inte hålla garnet hela tiden när hon stickade:) Skickade efter tyget från Design on line, funkade felfritt, förutom att det inte var gratis men jag är otroligt nöjd med mönstret. Det gör verkligen mycket till ett rum med lite tyg, känns så ombonat. Har bara sytt ihop det med ett svart tyg på baksidan in mot sovrummet och så satt dit öljetter där stången löper. Får se vilket år vi får till att måla fästena som stången vilar i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar