2010-04-27

Ny dag

Det stämmer verkligen att har man ett liv syns man inte på nätet :) Jobbade med att tömma ett hem igår och då sitter man inte framför datorn och häckar kan jag lova. Var ett antal vändor till tippen innan vi kunde lämna över till städning. Det var jag och goaste vänne som jobbade ihop, kul med arbetskamrater! Men idag är det hemarbete som gäller och då kan man alltid ta en lite stund och skriva, man måste ju endå ha kaffe eller hur. Har även hunnit med att hänga en tvätt och bädda. Måste ta tag i en fåtöj när jag är klar med kaffet men det trilskas lite så jag kände att jag var tvungen att ladda.
Annars är det som jag även skrev på fejan en epedimi av bordsskiveslipningar. Vet inte vad folk gått och gjort med sina bord men jag ska väl vara nöjd som får jobb. (det är jag också) Ska klara av en träff med min revisor också så vi får se om jag överlever denna dag.
Kan hälsa att Holly-klänningen förr i god jord, tror jag.

Nej nu kallar fåtöljen från källarhålorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar