2010-05-03

trädgårdsnissa


Senaste tillskottet i väskfamiljen. Beställd helt på måfå vad det gäller tyger så vi får se vad beställaren säger:) Väldigt kul att folk är intresserade i alla fall. Tänk att nästa gång jag fottar kan träden ha slagit ut helt, det är så underbart! Börjar nästan känna mig lite gammal när N frågar idag vad jag tycker är kul. Jag svarar: -läsa, greja i trädgården... hur uråldrigt låter inte det? Har i alla fall fått ner lite frön i helgen i diverse byttor. Bla ett par pallkragar som jag fått av pappa. Han har införskaffat dom på motorcetralen i Rydsnäs, mao är de prydda med ett John Deer märke. Vet inte rikigt hur det ska döljas...

1 kommentar:

  1. En sån vill jag ha !! Kanske en blommig eller prickig eller rutig eller...
    Jag vill beställa en sån stor väska med ett dragkedjefack inuti. Ta något tyg du tycker är fint...
    hälsningar kusin Ewa

    SvaraRadera