2010-04-23

Redan fredag


Ja tänk att idag känns det som "är det redan fredag". Självfallet är det jätteskönt men det finns lite mer jobb i källaren som jag ville ha hunnit med innan helgen. Tyvärr tog dynorna lite för lång tid men nu är dom äntligen färdiga. Det blev några timmar vid symaskinen igår.

Jaha, fredag som sagt. Jag är ledig med N och vi ska idag få lite sällskap av en dagiskompis med tillhörande mamma och lillasyster. Den sistnämnda är inte så gammal så idag ska hon få en liten välkommen till världen present. Har haft den liggande ett tag men fick inte riktigt till den personliga touchen på den tyckte jag. Hade bestämt att jag ville ha ett H på eftersom hon heter Holly, vilket underbart namn! Nu blev det lite band format som ett H och jag blev riktigt nöjd. Hoppas hon(eller kanske hennes mamma) blir det också. Passa på att beställa lite personliga kläder till era egna eller andras barn. Kul med ngn liten detalj som passar just det barnet perfekt. Kan ju vara en bokstav eller en bild. Hoppas ni alla får en trevlig helg för det tänker jag ha med kussinkalas och annat skoj.

1 kommentar:

  1. Oh, vilken fin!!! Gissa om jag kommer beställa kläder av dig sen =)!!!! (När bebisen kommit) Men väska och kanske lite annat inna ;0) Ska på ul nästa vecka så jag hör av mig då
    KRAM Mia

    SvaraRadera