2010-11-16

Årets julrenovering

Tänk att man hinner vänja sig av så snabbt, nu känns det nästan konstigt att Selma stryker om benen på mig igen. Fast å andra sidan har jag svårt att fatta att hon varit borta. Nog tjatat om kattrackarn´. Även denna dag har gått i slipningens tecken. Verkar som om Linköpings befolkning har enats om att till denna jul ska vi slipa och lacka om våra bord. Är det ngt upprop till alla medborgare jag missa? Det är ju självfallet uppskattat att få jobb, man bara undrar hur alla kommer på samma tanker samtidigt. Sen har jag lite möbler på gång för egen del också. Ska läggas ut på nätbutiken som jag hintar om titt som tätt men som ännu inte dykt upp. Det är så svårt att bestämma namn, och så vill man göra bara lite till och så det och det och det och .... kanske får bestämma sig för att bara köra och så ändra vidare under resans gång.
Nej nu är det bäst att ge sig av till dagis och hämta lilltrollet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar