2010-11-23

Grönavågen

Hemma igen!
Klarade av det trots snö, snö och åter snö. Och så en massa bilar förstås. Har alltså lämnat av barn lite här och var i stan på deras respektive skola och förskola. Fast jag ska inte klaga för jag tog bilen idag, och gick miste om en massa go motion. Igår både hämtade och lämnade jag med cykel och uj vad det blev förbränning. Man tänker vad mycket man missar för att man bara sätter sig i bilen och vrider på nyckeln. Alla skulle verkligen tjäna på att man gick och cyklade lite mer.
Nog med grönavågen snack.
Ska ge mig iväg snart igen för att titta på en byrå som lådorna kärvade på(får bli bilen igen...).

Har en annan liten nyhet och det är att vi bestämt namn till webbutiken. Jag har lagt upp den men den måste tydligen fixas lite till med för jag kan då inte hitta den ngn stans....ha ha vilket data geni man är! Hör av mig med mer detaljer när jag vet ngr. Vi fotar och producerar för fullt i alla fall så det ska finnas ngt att handla när väl butiken är klart och funkar. Nu åter till min läst....symaskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar