2010-11-09

Webbutik

Vad tror ni om denna bild som välkommen in i vår nya webbutik?
Håller på för fullt för att kunna lägga ut den i slutet på veckan. Hoppas det kan göra att det blir lite lättare att handla Måno-grejer och annat. Får se bara om jag får ihop det. Datorer är verkligen inte min grej, men det kanske kan bli...
Tur att man har barn. Annars hade jag suttit inne hela da´n. Minstingen som för övrigt är inne i en riktig negg-fas sa just att det bästa med den här dagen var att vara ute så det fick bli en tur för honom och mig också. Tyvärr har man ju inte lika bra kläder som barnen så efter ngr minuter var mina vantar genomblöta och efter en tur med snowracern nedför backen hade jag lyckats sätta mig i slasket och blöta ned mig i rumpan också. Gött med varm choklad och macka i alla fall när vi kom in. Man känner sig så skön när man varit ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar