2010-11-29

Bildöd

Sitter här lite konfunderad och vet inte i vilken ände jag ska börja. Kom igång ganska så rejält eftersom jag idag skulle hämta ett par nya dörrar som skulle slipas och lackas och lämna den jag var klar med. Allt tog ca 30 min längre tid än vad jag beräknat. Dörrarna på bilen var fastfrusna och allt var KALLT. När jag trots allt tagit mig in och kommit iväg....kom jag inte så särdeles långt. Vid första rödljuset tog det slut. Bilen DOG. Som tur var kom jag igång igen och rullade hemåt genom Hejdegården. Bilen dog nog ca 5 ggr på den korta väg jag hade att ta mig hem. Så...nu sitter jag här utan nya dörrar och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.


Jag skulle ju kunna ta mig för att släppa en liten, bara liten liten bomb.

BUTIKEN FÖR MÅNO ÄR KLAR!!!


Så nu var det sagt. Vårt skötebarn måste lämna vaggan och stötas och blötas av er alla. (Hoppas jag i alla fall). Jag är ju ingen stjärna på datorer och allt vad där till hör...så hav överseende med om inte allt i butiken fungerar från början . Påpeka dock gärna hur ni skulle vilja ha det så det ändras och blir så bra det bara kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar