2010-05-18

Idag är jag verkligen möbelrenoverare! Har stått och täljt tappar till en stol. Känns liksom rikigt på ngt vis. Annar är jag mest hobbymördare. För mig är det kvantitet och inte kvalitet i dödandet som gäller...maskrosor och mördarsniglar se upp! Har gått på jakt hela våren efter dessa marodörer. Tyvärr består vår gräsmatta till 85% av maskrosor så jag har lite att stå i men när jag insåg att det var under dessa som mördarsniglarna gömmer sig började jakten.
För övrigt håller jag på att ta igen ett par dagar utan symaskin. Har inte fått tillbaka min egen äskade än(de har inte ens hört av sig från symaskinslagningen än så den kanske redan är begravd, för att fortsätta i mordspåren) men tack och lov för vänner, har fått låna en ett tag i alla fall. Så här kommer lite väskor igen...



SÅLD




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar