2010-05-20

VÄDER

Nu måste jag ut i det underbara vädret! Det är väl en av de få saker som är bra med en lite kall vår, att man verkligen njuter av värmen när den äntligen kommer. I min källarhåla där det renoveras möbler är det ganska svalt så där lider man inte av värmen...men nu ska jag ut och lida :) Ska låssas att jag gör ngn nytta genom att städa trapphuset och leka fastighetsskötare. Den uppmärksamme kanske har sett att jag har ett visst behov av att ha diverse titlar. Vad kan det tyda på? Ett behov av att hävda mig kanske? Hoppas att ni alla har det riktigt skönt i värmen idag, njut för vi vet inget om morgondagen. Kanske kan passa på att krama om dom vi älskar också eller vad säger ni?

(Måste tillägga i denna arbetsdebatt att jag varit så duktig och gjort klart nr 2 av 2 fåtöljer som jag skrivit om tidigare, det är därför jag får gå ut!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar