2010-05-25

Väsk provning

Tänk att man ska pressa in så mycket man kan på samma gång! Just nu lagas det mat, passas upp på barn(är inte sant för de flydde ut i bilen för att som O säger:- Slappa. Klart man måste göra det i bilen) fotta dagens produktion och så blogga. Men gör man inte allt på samma gång kan det ju missas ngt. Jag fick nämligen höra att klänningarn snart var slut på Uni så då var jag ju tvungen att sätta igång och sy.


Igår kväll var det exprimentdags. Det resulterade i denna stora väska. Finns det ngn där ute i stora vida världen som gillar stora väskor och kan tänka sig att ta hand om denna. Skulle vilja att ngn provanvände den och ger lite feed back. Själv är jag inte så mycket för stora väskor så jag vet inte riktigt hur man vill ha den. Hör av er om det är av intresse!





2 kommentarer:

  1. Linalie.Karlsson25 maj 2010 kl. 22:51

    Jag vill! Jag vill!
    Linalie

    SvaraRadera
  2. Jag gissar att du redan har en "provare" : ) Annars finns jag!
    Kram
    Hanna A

    SvaraRadera