2011-01-11

Oåtervinning

Att det ska vara så tungt att riva! Har slitit och dragit i allt som går att få tag i här på morgonen. Golvplattor, kaklade väggar, lister you name it. Var tvungen att sätt mig ner och ta en extra macka innan lunch för jag inbillar mig att jag gör av med så otroliga mängder energi :) Kan tilläggas att all bråte ska ner också så ett par varv i 3 trappor har det också blivit. Går och funderar på återvinning när jag så smått håller på och oåtervinner. Tar bort gammalt som bara går till tippen. Har lyckats riva en väggfast hylla som gick att använda vissa delar till ved och lite byggmaterial men annars är det dåligt på återvinnings fronten just nu.
Hittade dock lite fina tyger när jag var på loppis hos mor och far i helgerna. Började på lite nya klänningar igår kväll, får se om det finns ngn ork till det efter den här dagen...fast symaskinen står ju still och jag behöver bara sitta framför så nå´t ska jag nog kunna prestera.
Puh! På´t igen bara...

1 kommentar:

  1. Hej Åsa.
    Hur går det med väskorna som jag tipsade dig om?
    Den som skaffade fram adressen till dig undrade.
    Ha det gott
    //Kajsa

    SvaraRadera