2011-01-10

Välkommen vardag!

Då var glada julen slut, slut, slut....men inte hänga läpp för det. Det är väl nästan lite skönt att komma igång igen eller vad säger ni? Fast jag erkänner att det inte kändes riktigt så när klockan ringde 06.00 och barnen skulle fås upp ur sängen ca 3 timmar tidigare än vad de gått upp de senaste 2 veckorna. Men nu är vi uppe och igång. Har hunnit med ett "möte" på SEB. De ringde upp innan jul och ville att jag skulle komma på lite rådgivning. Kan man känna sig mindre än när man sitter och inte riktigt vet varför man är där och vad man i hela friden ska länga ur sig för intelligent Kom inte på så mycket utan hon fick sköta snacket och så försökte jag svara på hennes frågor. Gick så där. Är så innerligt ointresserad av ekonomi, ingen bra egenskap när man har eget företag kan jag hälsa. Nu sitter jag i trygghet hemma i köket igen men en god kopp kaffe och en kurrande katt.

Annars är det fokus på vindsrenovering just nu. Den ska få en total ansiktslyftning. Har börjat bredspackla lite på morgonen och det är väl det som kallar nu också....hörs igen. Ska försöka dokumentera renoveringen vartefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar