2011-01-21

Spruträdd

Nu åter till arbete efter en halv veckas slappande(eller vet inte om sjuka barn räknas dit i och för sig). Har tagit mig iväg på morgonen och hyrt en färgspruta. Ska äntligen få måla vinden vit, trodde jag. Först kom det ingen färg, det visade sig att jag var tvunden att späda den ganska rejält för att sprutan skulle orka få ut det. Sen blev det istället för tunt så det rinner. Jag fick panik och åkte till Flygger för att köpa en roller istället. Kan ju inte hålla på och balta med vatten och färg hit och dit. När jag kommer hem inser jag att rolla kan jag ju inte för det är alldeles för stora springor för att få i ngn färg med roller. JAG BLIR GALEN! Nu har jag testat med sprutan igen men med lite mindre vatten. Det så ganska ok ut när jag gick ner för kaffepaus men jag vet inte om jag vågar gå upp och kolla igen... Kanske går och lägger mig istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar