2010-08-16

Då drar vi igång igen...

Då var man igång igen. Stora killen började ettan idag. Kan inte förstå hur fort tiden går. Man börjar väl bli gammal som utrycker sig i sådana termer. Lite stort kändes det i alla fall att min lille kille stod och tog fröken i hand. Och så var det "lillen" som är tillbaka på dagis. Och jag som skulle komma igång och jobba. Gick över all förväntan måste jag säga, att komma upp och ja....sedan har jag visst inte kommit ner i källare än men annat har blivit gjort. Varit och lämnat lite färdiga jobb och så har det kommit in lite nytt faktiskt.
Annars var det lite pappersarbete som var tvuget att göras först. Det är ju som jag sagt förut inte riktigt min grej men nu är det gjort för 3 månader. JIPPI!
Har uppdaterat min egen väskgarderob med denna lilla blomsterkvast. Känns som man kanske kan hålla kvar sommaren lite extra med den här färgklicken. Ja med detta inlägg hoppas jag vara igång med bloggandet igen. Hör av er om ni har åsikter och förslag på vad jag borde skriva om...Nu åter till min källare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar