2010-08-26

Gårdagen tog slut, tyvärr lite för sent. Fastnade som vanligt i en film. Tack och lov kan vi numera bara trycka på spela in när man inte orkar kolla längre så fortsätter man nästa kväll, LYX! Och bra för sömnen...

Lyckades tvinga min ömmande kropp till lite arbete i alla fall. En av två stolar blav skrapad. Kan meddela att det tar mig 2 timmar att bara ta bort färgen på en pinnstol(och då är endå inte pinnarna svarvade). Sen ska den slipas och målas. Ja det blir lite tid det.
Får se om jag får färgen av den andra idag. Och så målas det staket i regnet, eller jag och staketet är inne alltså och regnet är ute tack och lov.

Fick en trevlig uppgift av en "fröken" på dagis häromdagen. Hon ville ha ett skydd till sin lilla bärbara dator. Som skydd i väskan mest om jag förstod henne rätt. Fler intresserade? Lägger upp bilder när jag är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar