2010-08-19

Tid

Jaha då var jag åter hemma för en kopp kaffe innan arbete drar igång. Har haft avlämningsdag av barnen så jag har fått mig en liten cykeltur på morgonen...jag klagar inte men lasarettsbacken är inget kul, särskilt inte med en 4 åring på pakethållaren.

Har annars kommit på att jag är så fantastiskt ute! Och då menar jag inte utomhus utan ute som i utanför...lyxiga bilar, flashig mobil och snygga kläder. Cyklar omring på min gamla damcykel med schalett på huvudet dagen till ära, för jag hann inte fixa till mig i morse, på detta cykelhjälm(säga vad man vill om att skydda hjärnan osv men snyggt är det inte!) och så´n kommer jag till mina kunder(om dom inte bor för långt bort). Trots allt detta är jag väldigt nöjd med min tillvaro måste jag säga. Får göra det jag vill, har tid för min familj, inte särkillt mycket stress utan kan ta en stund extra med en mamma på dagis för att ta del av lite av livets mörkare sidor. Ta sig tid! Det är dagens funderare.

Fick förresten hem massa fina tyger igår. Ska försöka fota lite senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar