2010-08-26

Ha! Har ni sett de senaste reklamkampanjerna från möblevaruhusen. Kom hit och designa din egen möbel. Allt ska vara personligt. Ha! Gå på loppis istället, köp ngt med bra kavlitet och design och så gör man det som man vill ha det.(Eller jag kan göra det om du inte har tid, lust eller knskapen :) ) Allt ska gå så fort nu för tiden. Man gör om ett rum och då åker man och köper helt ny inredning på ett bräde. Visst förstår jag att det är praktiskt men om man nu vill ha det personligt kanske man kan dra lite i bromsen. Åk till ngn av följande:

Myrorna
Kretsboden , S:t Larsgatan
Kupan, Drottninggatan
Hjärta till Hjärta, Tornby öppet tis o tors 16-18 o lörd 10-13 (tror jag)
Återvinningen, Hackefors
Ngt nytt finns också på Tornby som jag bara läst om i tidningen.

Ja det finns att välja på som ni ser. Man kan verligen hitta roliga saker, både som man behöver och en hel del annat.
Annars kan man ju själfallet ta hand om det man redan har men förändra på ngt sätt.
Här har vi ett exempel...


Tyvärr fick jag inte till ngt kort innan men ni som varit här vet att det var en underbart grå stoppad klädsel på denna "Pernilla". Nu i svart sadelgjord. Snyggt va?

Så hör av er om ni har ngr roliga idéer som ni kanske vill ha hjälp att förverkliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar